Ölands södra udde, Ost 15

Jag sitter i mitt kök och snyter mig. Jag är förkyld. Nu är det officiellt. Något som ännu inte är så officiellt är att jag också lyssnar på radio. Fast nu är det ju det.

Mina fötter har mellanlandat i vatten och skum. Det är typ översvämning där. Otroligt skumt.

Jag hade lust att ändra min design, men jag ville inte att någon skulle se den innan den var klar. Så jag gjorde gästlösenord. Nu kommer ingen in. Inte så smart för designen blir inte bra och inte klar. Jag får låsa upp bloggen igen.

Kalsongerna jag köpte förut var för stora. XL. Jag förstår inte riktigt hur jag kunde ta fel. Jag menar, mellan XL och M är det ganska stor skillnad..? Någon måste ha bytt ut dem när jag inte såg. Övertygelsen är ett faktum.

Melonen jag åt förut var inte så god. Jag vet inte om det beror på att jag inte har så mycket till luktsinne just nu. Kan vara så.

Jag borde inte sjunga, men jag gör det ändå. Någon som har samma problem? Jag får mer och mer kass hals för varje dag som går. Usche. Man borde inte få vara förkyld.

Nu ler jag.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ahhaaa. Det var alltså därför man inte kunde komma in på bloggen :)

2010-01-10 @ 11:03:46
Postat av: mormor

Jaså, det är så det kallas : gästlösenord!! Nadja och jag försökte förgäves hhitta dig, men det var tji. Tur att du låst upp nu då: Men nu har de gett sig iväg; i går morse ,6.45 (!!) startade bilen mot Tandådalen med nybredda mackor, kaffe och choklad + tre sömniga små flickor,och vid tvåtiden var de framme, välbehållna. Resan hade gått jättebra. Det var hela -10 grader där, så det var ju betydligt snällare än de befarat. Kram/ mormor

2010-01-11 @ 10:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0