Garfograf

Jag har lektion om en timma. Bild. Jag är inte pepp. Vår bildlärare är så virrig. Kunde vi inte ha Rory Botha istället? Nä. För nu har vi inte honom. Nu har vi bildkvinnan. Jag vill måla men jag vill inte lyssna på virr-prat som hon kan snacka ibland. Det känns som slöseri av min dyrbara energi. För rätt var det är tar den slut. Poff. Och idag har den redan dunstat. Eller igår kanske man ska säga. För vad jag vet har jag inte haft någon energi idag. Ni får gärna hjälpa mig att leta.


Nu har det snart gått en timma. Jag har suttit i fotosalen och klippt ut en bild i ps. Det tar lång tid om man har otur. Eller Orut. Välj själv. Nästa gång jag kan lägga beslag på en dator här ska jag fixa bakgrund och så. Är lite otålig. Vill görat nu.


Det var inte den här bilden. För då hade jag inte lagt upp den.
 

Kommentarer
Postat av: Anders Arkbro

Det där är en jättebra bild på dig. Gillar den skarpt! :)

2010-01-24 @ 01:23:40
URL: http://tankaromallting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0