De borde vara utrotningshotade.

Jag vill slå ett slag för flugorna. Ett slag för att mörda dem. Då kanske man säger "slå ett slag på" förresten. Men whatever. Jag vill utrota de nedrans djuren.

De surrar med äckliga ljud, finns överallt och är sega halva året. På sommaren går de på ens mat och överallt där man inte vill ha dem. De bygger bo i ens persienn, bajsar på fönsterbläcket och dör i ens garn. Jag har massa döda flugor i mitt rum. Det är äckligt. På kvällarna kan man inte ens ha tänt lampan för att virka, för då blir de helt snurriga och börjar flyga runt och få ryck och i värsta situation faller de döda ner i min säng.

När man är ute och orienterar fastnar de i ens öga, små barn äter upp de giftiga små krymplingarna, de har en hotfull uppsyn som drar ner hela intrycket, ja, listan kan göras lång.





Jag funderar på vad jag ska göra åt saken. Flugtejp eller skyltar som säger "DÖ INTE HÄR, TACK!" på mina väggar? Nej, jag måste nog ta till starkare medel. Taggtråd och flamberingsredskap kanske? Jag tycker att vi borde utrota alla flugor och begrava dem i en stor grop.

Kommentarer
Postat av: Martan

Något i den här stilen kanske?

http://lolpics.se/?id=747

2010-01-19 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0