Att rensa iTunes

Okej. Jag lyssnar på en fruktansvärd spansk låt. Ibland förstår jag inte hur dom tänker i musik, spanjorerna. Jag ska försöka förklara låten. Cirkus blandat med indiskt vibrato på sorglig tragisk text.

Delete.

Nästa på tur att genomgå min hårda bedömning är.. Alanis morisette. Hon får vara kvar men en av hennes låtar åker. Ha så trevligt, "Mary Jane".

Delete.

En till spansk låt. Denna var dock inte lika fruktansvärd. Men ganska tråkig. Hör bara på titeln: "Se le apago la luz". Betyder typ att något har släkt ljudet. Haha. Nej, DET FINNS BÄTTRE. Fast.. hallå.. så dålig är den inte.. han säger "gracias" jätteGULLIGT i slutet på låten!

ANNA, LYSSNA PÅ MIG. DU KOMMER ALDRIG LYSSNA PÅ DEN, DEN ÄR TRÅKIG. Okej då..

Delete.


Nästa...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alanis morisette <3

2010-01-19 @ 21:48:36
Postat av: Hanna

Alanis morisette <3

2010-01-19 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0