Läskiga öden.

Igår moshivoj ryktade jag mina kissies. Det behövdes.


NÄr jag var klar var det så mycket hårtussar i tvättstugan att vi blev översvämmade och var tvungna att ringa brandkåren. Så vi gjorde det och de kom. Då sa dom: "dammsug upp det" och gick. Nu har jag jätteont i min vänstra tumme. Kanske får man det när jag ljuger.. aj.

Men katterna mår bra och Findus är vitare än någonsin. De har ömsat päls och mamma säger att de har gott rykte. HA HA HA. Hon är så fruktansvärt rolig min mamma. Rykta, rykte! HA HA! Är det inte så ni skrattar ihjäl er? Ja jo. VIsst skrattar ni ihjäl er. Fast inte när hon säger det för 578743 gången kanske.

Nu sitter jag på vårdcentralen i väntan på min dom. Jag fick ett brev på posten i fredags och blev så glad för jag trodde det var ett kärleksbrev. Men icke. Där stod istället att jag var dömd till åderlåtelse för evigt. Eller ja. Jag ska lämna blodprov.

Jag har suttit här i fem minuter. Undrar hur lång tid det tar egentligen. jag ska med bussen 10.25. Eller jag tror den gick då iallafal. Tänk om den går 10.34.. ve och fasa.


Ungefär lika läskigt som när man går hem från Hanna på Tureborg och kommer till den där bron. Jag lovar, det är ong det läskigaste som finns. Jag är så rädd för att slänga ner mobilen där i forsen. Eller något annat viktigt. Kanske det där brevet som jag nu håller i min hand. CRP och lalala. VIktiga grejer.

Huj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0