Titania

Jag har inte chokladmustach för den har jag duschat bort. Mycket sch där på senaste raden. Det var svårt att äta rostad macka imorse. För två av mina brackets på ena sidan har lossnat.. NEJ. Det vågar jag inte säga till pappa. Smart hon är.. den där Anna. Hennes pappa läser nämligen min blogg.

Jag vill nu bara säga: tita, tita, titania! Det är en låt vi sjunger i accapellan. Jag tänkte öva på den nu. När Francis presenterade den för oss sa han: "nu ska ni få höra den låten som vi ska sjunga.. de som sjunger är sveriges bästa damkör, efter er." Haha, så otroligt gulligt sagt!

Klicka på länken så får ni höra den låten han spelade för oss.. Adolf Fredrik´s Girls Choir – Titania

Nu ska jag klippa ihop ett collage i photoshop.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0