Potatis

Jag är lite piggare nu.


aaaaa hahahahahahaha. Precis när jag skrev det där över så ropade mamma att Daniel Svensson var i telefonen. Jag sprang dit.

VILKEN GREJ. Jag trodde han skulle fråga eller berätta något snabbt och sen lägga på som vanligt folk. Men Ha! Inte då. Han/vi pratade om ingenting i minst en halvtimma innan han kom till saken. Då frågade han om jag ville hålla i en aftonbön på Ku i april.


xD

Han är helt galen. Mycket värre än mig när jag är på flumhumör. Nästan. Vi är väl ungefär lika värstiga, men han håller på längre. Jag tröttnar.

Ifall ni hade hört vårt samtal hade ni skrattat ihjäl er. Jag lovar.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0