Det som blir mer när man slösar med det- helt sjukt

Full fart på Sinclair idag.

Mmm. Det var många pigga tonåringar i skolan. Fast mest trötta verkade det som. Jag var väldigt glad. Hoppas jag inte gjorde bort mig allt för mycket. Det är ju så lätt hänt menar jag. Nääääääääää. Jag var som sagt väldigt glad. Men jag är inte säker på varför jag var glad. Jag var nog glad för ingenting mest. Nej nu vet jag varför jag var glad.



Jag var glad för att jag var glad över att man kan vara glad över sånt man inte trodde man var glad fast man var glad hela tiden och saker som jag hittade på att jag var glad över somjag blev glad över som blev så roliga att jag blev glad över dem.

Nämen ah, HUR KUNDE JAG GLÖMMA! Jag började ju dagen med Hanna SÅKLART! Då kan man ju inte bli annat än glad *himlar med ögonen* Det var jättekul och väldigt mysigt :) Jag trivs hos dig Haan! Det är så gött att umgås med dig, och jag älskar vår humor. Puss.

Jag träffade fler goa människor och hade skoj! Tänkte på min underbara syster som jag älskar så mycket och lärde mig en tokig låt på accapellan. Sen var jag så fruktansvärt glad över maten som serverades i matsalen. Fundamentalisk utsökt friskgratäng. Från första tuggan kände jag bara hur den verkade i mig, och nu all sjukdom så gott som väck!

Kärlek blir mer när man slösar av det, man blir fast, som ett beroende, helt och totalt galet! Men väldigt härligt också. För det är inget missbruk utan ett rättbruk.


Lycka.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Rättbruk. Word.

2010-01-12 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0