Förtäljelser

Kära vänner, jag känner att det är dags för ett långt karismatiskt inlägg. Med eller utan bilder frågar jag mig. Jag har ju blivit lite dålig på det den sista tiden, att kombinera och sådär. Det känns som jag sjunkit ner i blogg-kvalitets-status litegrann. Hoppas det bara är en känsla.

Näää, skärp dig Anna, varför ha sådana löjliga tankegångar egentligen? Om någon gillar min blogg eller inte. Det är ju värsta världskrisen liksom, oooh. Inte direkt. Istället kan vi prata om mer relevanta ting.

Som tillexempel att jag bakade pepparkakor idag. (klicka på bilderna för att se större)


Jag kallar mina verk:
  1. Han som åt upp grönland och sprutade grafitti-grädde på estland sen.
  2. Hunden.
  3. Farmor hund med papiljotter som gör peacetecknet.
  4. Det scizofrena timglaset.
  5. Husgiraffen deluxe- nu med rullskridskor!

Jag tänkte berätta att det är sannerligen inte lätt att vara människa nuförtiden. Idag har jag blivit utsatt för mången prövning. Som exempel.

När jag skulle ladda upp bilderna från nyårslägret på facebook. Jag hade bara kryssat för hälften men ändå var de över maxgränsen för ett album. Nej, jag ville ju ha med alla bilderna. Då måste jag göra ett till album. Och vem orkar kolla igenom TVÅ fullproppade album från samma händelse och samma person? Skulle inte tro att det är så många faktiskt. Dessutom vet jag inte om jag orkar göra två album. Men det var ju så fina kort. Och roliga. Och bra. För att inte tala om alla minnen i. Sen skulle jag..

Ajaj. Det får jag ta en annan gång. Min pappa är på rasande humör och då skonar han ingen för blixtar och dunder. Särskilt inte den som blockerar datorn. Jag måste dunsta.



I ren förskräckelse igår glömde jag att publicera inlägget. Så det kan ghå.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gillar den andra bäst! Jag ser en fin kanin i den :)

2010-01-12 @ 13:34:08
Postat av: Anders Arkbro

Vet du vad. :) Du borde komma hit nån gång i nästa vecka. (Familjen är inte hemma, men jag är de pga plugget så jag behöver lite sällskap.)



Och så får vi baka pepparkakor och måla dom med sånt där florsocker-gojs. Kan bli precis hur bra som helst! Säg till nån dag innan så jag hinner köpa pepparkaksdeg bara. :) Du vet vad mitt telefonnummer heter!

2010-01-14 @ 00:41:33
URL: http://tankaromallting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0