Dikten som jag funderade på att skriva..

kommer kanske publiceras senare idag. Igår kom Kristina hit och vi utforskade det mesta. Typ källaren och sånt. Hehe. Det var hysteriskt roligt. TIll och med rullstolen började skratta.

Innan vi skulle åka råkade vi dock ut för den bittra kärringen men det var ingen större fara för jag vet hur man ska tas med henne. Sedan fanns inga fler bittra kärringar utan bara fridfulla tanter som kallar en nya smeknamn för varje gång man möts. Igår var det "prinsessan", "gullefjun" och "sockertopp".


GAAH jag  tror jag hör en igenkännbar röst! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!


SES SEN!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vilken röst? Vems röst var det?! :D

2010-01-07 @ 19:39:56
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

vill se dikten! :D

2010-01-07 @ 20:11:51
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt fin blogg du har :)

2010-01-07 @ 20:13:16
URL: http://emmanygreen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha! Gullefjun var ju bäst :)

2010-01-08 @ 01:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0