Den mannen ska få vispa mina äggvitor.

Hemma från Ku nu. Möttes av David som satt i köket och smorde alla sina rubriks kubar med stearin. Sedan visade han mig gyrobollen han köpte idag. Cool grej med betoning på oo alltså. Han liksom drog igång den med snöret och började greja med handen, det såg jättelätt ut. Det lät väldigt fränt också. Som en propeller. Eller en diskmaskin. Hans hans snurrade fortare och fortare. Ljudet blev mer som ett surr.

http://pan4.fotovista.com/dev/4/1/01268914/s_01268914.jpg


Jag försökte att ta över att hålla denna boll, men blev helt panikslagen! Det var ju svååårt. Eller det är nog inte så svårt egentligen. Jag testar imorgon.


Dagens lärdomar:
  • popcorn bör användas innan det har gått åtta år
  • det finns några som gillar när jag videobloggar
  • trummor är svårt när man aldrig har gjort det förut och måste improvisera
  • övning ger färdighet

Godnatt alla söta.

Kommentarer
Postat av: hanna

försökte ni poppa så gamla popcorn på ku? ;)

2010-01-16 @ 11:52:12
Postat av: Anna

Haha, ja typ.. Eller de enda vi hittade hade utgångsdatum 2004 xD

2010-01-16 @ 12:28:43
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0