Bilder och minnen. December -09

Jag har pratat med Hannele, Sofia och Johhan Grötvall och alla är överrens om att vi börjar med bilder från december.
Först ut i december -09 blir...

Frost. I henån.



Bilder från Martins stora fest (den vi grundlurade honom med ;)



Vi (läs Johanna) fixade maten medan Kristina uppehöll Martan.
Syrran tvättar med stil.


Johanna är taggad! (och fruktansvärt migränsjuk;)


Någon tog kort på mig.
Martin fick en kokbok
Min väldigt fina kusin som inte vill vara med på kort.. Sen får det vara stopp med bilder från det tillfället. (Annars kunde jag sitta här hela natten)


NÄL
mitt mysiga rum 8:an. (Nejnej, rummen ser inte likadana ut på sjukhus, varför trodde du det? ) Lussefika på lekterapin. Ingen saffran i lussebullarna. Jag kom precis till en fruktansävrd insikt! Jag har inte ätit en ENDA riktig lussebulle på hela julen eller någonting :O Jag som älskar lussebulllar. Får nästan lust att baka lussebullar nu bara för därför.


Jag och Haan smög på mjölkpaket i korridoren. DET kallar jag äventyr!

Permisson.

nattparty- snacka hål i huvudet på Thomas och åka föbjuden sparkcykel.

bytte rum och spanade på killar genom fönstret.
Hemma igen

Pratade med mamma och pappa.. David provade skor och jonglerade på Maxi..



Snön anföll och pappa var superstolt över sina palstertomater.



Heh, nu måste jag dra. Hoppas ni gillade inlägget för det tog väldigt lång tid att göra.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ojoj! Fantastiskt fint inlägg :)

2010-01-26 @ 18:30:53
Postat av: Jollan

Jag tänkte på det på dan men sen glömde jag med..:/ Hade såklart varit trevligt! Ring när du känner :-)



Kram!

2010-01-26 @ 18:59:30
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0