In...ngd .nge.t

Jag är så trött på det här. Så ..vla trött på det här. Trött på snö. Nudlar. Kommunikation. Trött på att vara trött. Sjuk. Trött på att inte veta. Trött på att veta precis men inte kunna förklara. Trött på den där känslan som bara kväver mig inifrån. Den jag inte kan förklara.

Trött på att känna mig tvungen. Trött på att känna mig tvungen att va så himla bra hela tiden. Trött på att humöret aldrig är stabilt. Trött på att känna mig förvirrad och hopplös. Förtvivlad. Trött på egenskaper människor har. Trött på problem. Trött på att veta precis vad jag ska säga och göra men tvivla när det gäller. Trött på att vara klumpig. Trött på att bry mig. Trött på att känna skuld för något jag inte kan förändra. Trött på att jag inte gör något åt det jag kan förändra.

TRÖTT. Jag tror jag hatar det ordet nu.



Kommentarer
Postat av: Martan

Jag kommer hem och pratar lite roliga dialekter med dig imorgon, hoppas det piggar upp! :)

2010-01-28 @ 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0