Ännu en lust att leva

Moshivoj! (med betoning på Moshi och voj)


Det är nu morgon den första dagen i veckan om jag inte misstar mig. Idag är det en av mina lediga dagar. Alltså behöver jag inte stressa iväg någonstans.

Jag drömde alldeles nyss (sov nämligen för en stund sen) massor. Jag minns inte så mycket av det jag drömde. Men det var en ganska udda dröm. Ungefär att någon försökte ta alla mina fötter. Eller så var det att de inte ville ha dem.. whatever, details!

Fick alldeles nyss rapport från min syster.. hon sitter på ett party och studerar svullna knän.. kul :D

Kommentarer
Postat av: syrran

att säga nåt till dig är lite som att säga något till en journalist i expressen.. du tar ut det göttaste och göttar dig i det, sen om det är sant eller inte är av underordnad betydelse.. ;)

2010-01-18 @ 20:58:27
Postat av: Anna

Så du menar att jag ska vara mera sanningsenlig? Hurra vilka roliga inlägg det hade blivit då..

2010-01-18 @ 21:12:33
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Maggan

Förra året hade du väldigt mycket grönt i din garderob, men den här gröna sjalen tar nog priset. Jättehäftig!!

2010-01-19 @ 18:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0