I'm no superman..

Ser på scrubs igen. Nu har det börjat bli bra. Först tyckte jag att alla bara var elaka och råa hela tiden, men nu börjar jag bli van. Eller så har det helt enkelt blivit roligare.. Kanske en kombination.

"Dr Cox. Have you been here the whole time?"
"No, I just came trough the couch-door. Move."

http://iamatvjunkie.typepad.com/i_am_a_tv_junkie_a_blog_f/images/scrubs_jd_perry.jpg

"you are like the school in July."
"what do you mean like school in July?"
"No class." (Jubelskratt av ett dussin gangsters)


"Am I stupid?" '
"Yeah, a little bit."

Jag gillar Carla. Älskar att hon kallar JD för "Bambi".




HAHAHAHA, jag såg precis på den här och KAN inte sluta skratta nu. Mamma var tvungen att höja volymen på tv:n xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0