You and me pushin' up daisies

Sådärja. Här sitter jag i köket och myser. Jag har tänt ett värmeljus. Det är därför jag myser. Det finns ju ingen anledning att mysa annars you know. Har jag uträttat något då? Jo.. det har jag faktiskt gjort. Alldeles nyss gjorde jag mat. Letade febrilt efter rester från igår men det enda jag hittade var ris. Så då sökte jag på nätet efter något man kan göra med bara ris. Jag kom fram till att man kan steka det. SÅ det gjorde jag. Med ganska mycket smör så det luktade nästan som lisebergspopcorn. (Obs, nästan, jagsäger inte att det gjorde det)OCh så tog jag lite kokos på. Det var min lunch.

Sedan låg det en liten ensam kladdkakebit också.. och den enda grädden som fanns kvar var den laktosfria. SÅ jag såg det som ett texcken och högg.


Oj, jag menar högg in. Nu får ni inte tro att jag är en sån som hugger till höger och vänster. Nej, högg in.

Jasg har börjat på min önskelista. nu ser den ut såhär ungefär:

  • stavmixer
  • presentkort på IKEA, panduro eller rusta.



HAHA! Inte rusta. xD Jag skrev bara rusta för att det såg snyggt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0