Like a kontrastfull gräshoppa

Sådärja. Nu har släkten gått men kvar är mattias för han får gå hem. Vi har haft jättetrevligt som så sig bör på släktkalas. Nej men det har vi faktiskt. Särskilt jag och Sara. Hihi. Vi isolerade oss en aning på mitt rum och hade det mysigt och framförallt ganska roligt. Anders och Måns var nämligen lite närvarande i en viss laptop. Sen spelade vi "Vi i femman-spelet" mot killarna som slutfinal innan alla åkte hem, och vann såklart. Antingen var det för att vårt lagnamn var "womba womba" eller för att jag och Sara är bäst. En kombination kanske.

På en fråga var det vilken svensk kung som blablabla och hade tre söner som hette Karl, Erik och.. Johan. Jag visste ju då precis vem hon snackade om men namnet ville inte riktigt infinna sig. Så tänkte jag: Gustav är ett säkert kort.

Gustav måste det vara. Och eftersom det bara har funnits en enda människa som har hetat Gustav, ever, så tänkte vi; "så måste det vara."



Vi fick dock inte fullpoäng på den sista frågan intepånånhostavdetvåandraheller för domaren (Kristina) var så kinkig, men det gjorde inget för vi vann ju spelet ändå.



Brush fick väldigt stiliga birthdaypresents dårå.



Och vi druknade honom i kiwi med fylliga fyllisar.

Findus infinner sig på sin vanliga plats-oavsett om det är vardag eller fest..



Mattias fattar vinken iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0