Nbfh



Idag har Kristina förklarat för mig att jag är lite som en bebis igen. Sover äter och är jobbig. Och att det är helt normalt. Eller ja, det är inte så konstigt iallafall. Jag är sjuk i hjärtat då blir man trött.

Och hon har även förklarat att jag tränar när jag duschar. Det du! Här behövs inget gym inte. Idag har jag tränat extra mycket, nämligen sprungit runt på Göksäter och svettats. Vi har jagat lite lampor och korgar. OCH JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT STOOORA PENSLAR! Det är lycka.


Sweet snowsis

Kristina är jättesöt på den här bilden. Så kommer jag och förstör allt litegrann. Som det brukar vara.
Om ni inte visste det så tror alla att Kristina är homosexuell när hon håller mig i handen.

Dagens outfit.

Nu ska jag sova. Igen, jag är slut.. suck!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina systrar! :-)

2010-02-06 @ 22:38:59
URL: http://anna-nazima.blogspot.com
Postat av: Syrran

ALLA tror att jag är homo?! Det låter verkligen som att detta är ett stort problem för mig :) Btw, du förstör inte nåt kort!

Inte detta iaf ;)

2010-02-07 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0