Malla masha masha ma

Mamma och david ser på en thriller. Pappa har åkt till Bankok för att köpa köttfärs. Findus har börjat köra traktor och stavmixer. Jag. Ja, VAD gör jag? Jag borde måla klart min tavla. Det gör jag dock inte. Sådeså.


Men jag hävdar åtminstone inte att jag har sålt militära hemligheter till Polen. Det är alltid något!


Vårt hus svämmar över av mat. Så kom till mitt kalas på söndag, annars blir det inte kul för dig. Kassler och rostbiff. Eller råbiff. Jag har inte bestämt det än. Men tro inte jag skonar dig.. ;) Tilexempel kanske jag tar mig in i ditt hus mitt i natten och spelar Bailando samtidigt som jag poppar popcorn i din säng. Och DET är väl ändå det värsta man någonsin kan råka ut för.

Nu är klockan mycket och jag måste sova. Men jag kanske skriver ett inlägg imorgon. Det beror på. Kommentarerna.



Kommentarer
Postat av: hanna

kan du ringa mig imorn? need to talk with you about sunday.. :)

2010-02-26 @ 23:00:45
Postat av: syrran

Haha, hela strumpor du har på den bilden!

Men du är ju cool av naturen så du är snygg ändå :)

2010-02-27 @ 08:44:24
Postat av: Martan

Nu åker vi!

2010-02-27 @ 10:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0