Jag är SÅ from.

Hej. Jag sov i tre timmar, sen vaknade jag. David har varit hos en kompis sen igår. För en stund sen kom han ut från "bossen" på datorn och jonglerade med kiwis. Då sa han till mig:

"Gissa hur många nutellamackor jag har ätit!"

Suck liksom. Och när jag gissade på femton var det fel. Sjutton var lite närmare. Han hade alltså ätit 21 st. Ska han aldrig förändras?

Vi har inte nutella hemma.
Man måste muta mamma och övertala henne jättemycket för att hon ska köpa det.
Så han passar på när han är hos nån som har det.

Det gör iochförsig jag med..


Såhär är killarna när det kommer till saker med socker på. "BEHOLD; ITS MINE"

Själv då, bejakade jag min mognad och satte mig LÄNGST IN, fjärran ifrån kakfaten.
När man är vuxen värdesätter man andra saker i livet. Viktigare saker som gemenskap och zoomfunktion.






Daniel illustrerar hans relation till naturen. Han luktade tacos. (jag vet, för jag satt bredvid honom sen)



Kommentarer
Postat av: Hanna

vad roligt det hade vart om daniel hade en parfym som luktade taco... att detta inte var en tillfällighet liksom :D

2010-02-26 @ 09:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0