LIVMÖDRAR

Vi är hemma hos Anders och ser på RENT från när dom satte upp den på Sinclair för sisådär fyra år sen. Anders är jobbig och spolar tillaka.

Anna: "Du gråter här"
Hanna: "Ja men det var ju så roligt" *torkar bort en tår*

Hanna tycker ett förhållande på 6 minuter är i längsta laget. Nu kom Annika in och sa "Ja rent har då aldrig varit såhär roligt förut!"


Sen hade jag en fin konversation för en stund sen. Väldigt fin.



Hanna har trådar överallt.

VI ser på musikal. Nu kommer en låt. Hanna säger: "Ska dom sjunga IGEN?!"

Hanna: "Dom byxorna var fula."
Anders: "Där hade jag orgelsolo"
Anna: HAR DU SYTT DOM BYXORNA?!"
Anders: Nä.. jag sa att jag hade orgelsolo..

Kommentarer
Postat av: Hanna

lätt roligaste inlägget!

2010-02-17 @ 14:17:34
Postat av: Anders

Det va riktigt kul att ha er här, och de här blogginlägget gör ju att jag kommer minnas den dan bättre och längre. :)

2010-02-23 @ 00:04:10
URL: http://tankaromallting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0