klart slut

Mamma vill att Martin ska komma hem så hon kan bjuda honom på fiskbullar. Är du lockad eller, brosh..? Haha. Det var sanne mig en konstig sak att säga. Vi har då precis ätit fiskbullar. OCH


Semlorr.rr. När jag hade ätit upp semlan kände jag verkligen att det sattte sig i kroppen, ni vet den känslan? Man bara går fram i slow motion typ. Ojojoj. Det var hål i min semmelbulle, men jag lagade den med smulor. Situationsproffs som jag är.

Jag är verkligen helt otroligt trött. Jag orkar knappt ens skriva ett inlägg. Jättejobbigt. Jag hoppas inte det blir värre, jag menar vad ska jag göra om det blir värre? Ännu tröttare? Ännu deprimeranare? (fin böjning va;) Jag vill ju knappt ens leva nu. Som det är.

Headern har jag bytt mot en akut, stod inte ut med den gamla för det matchade ju inte.. JAG BEHÖVER HJÄLP MED DESIGNEN.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gillade den gamla headern jättemycket!

2010-02-16 @ 21:38:17
Postat av: Emmy

Du skulle vara VÅGA låta bli att leva, din galning! Världen behöver din galenhet! JAG tror att denna jobbiga del av ditt liv just nu bara gör dig en erfarenhet rikare och dessutom ger dig massor av stoff till boken om ditt liv. Som du ju ska skriva. Eller hur? :P

2010-02-16 @ 21:49:52
Postat av: Martan

Hälsa att jag gärna kommer hem och äter hur mycket fiskbullar hon vill! ;)

2010-02-17 @ 01:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0