Fotnot

Jag tror att jag vanvårdar mina fötter litegrann.. De är hårda och sprutar blod från kanterna.

Jag har sprickor på båda mina stortår och de gör ont. Har man otur blöder de också. Mamma brukar hålla efter dem med fotvård men nu har hon inte gjort det på ett tag. Jag brukar ju vägra när det kommer till fotvård eftersom jag tycker det är så jobbigt att sitta stilla. Fast ska jag erkänna är det skönt att få fotvård.. efteråt.



Jag frågade henne en dag när hon satt och pysslade och gjorde i ordning mina fötter varför hon gör det här. "Hur orkar du? Det är ju inte ens DINA fötter!" Min mamma log och sa "Jag älskar att pyssla om dig. Det är som att ha en egen docka, fast riktig."

Jag älskar min mamma.


(Hon älskar mig)

Kommentarer
Postat av: syrran

aaaw! Som att ha en docka :)

Dockan är du från och med nu..

2010-02-14 @ 18:05:23
Postat av: Ellan

So sweet! ♥♥

2010-02-14 @ 19:44:11
Postat av: Emelie

Det måste vara nått typiskt "mammigt" Min mammas smeknamn på mig har alltid varit just Dockan. :) De vet allt hur de ska ta hand om sina döttrar.. <3

2010-02-14 @ 21:01:06
Postat av: solflingan

Åå, hihi jaa. när jag blir mamma ska jag också kalla mitt barn för det! :) Emelie: Det är nog för att du är så docksöt ;)

2010-02-14 @ 21:25:56
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Emelie

hehe Tack, du oxå Anna. Två små dockor. ;) hihi

2010-02-15 @ 20:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0