Bildligt talat.

Idag när jag kom ner i köket möttes jag av den här lappen.

mycket listigt. Ett påstående, maskerat som en fråga. Självklart ska jag plocka ur disken.

Jag bestämde mig nu för att ladda över alla bilder som ligger på min kamera. Alla och alla.. men några var det iallafall.. sedan 25 januari.



full fart på miniorerna.. dom hade kommit på värsta grejen som alla skulle testa, haha. Även Frida och jag (på de två sista bilderna) var tvungna att göra det. Emmy, den galningen, bara kastade sig ut!

Det är förresten miniorerna idag. Tror att de hade uppskattat om jag var där... hum.


Nästa bild föreställer då mina fötter och Findus som gäspar.

Vem vågar möta denna lömska blick..? Inte ens han själv..



Jaha, vad ser vi då här? En tiondels målad tavla. Som jag försökte förklara för Krisitna i telefonen. Hon bara: "ehh.. jag fattar, men jag kan då INTE tänka mig hur den ser ut!" Så här har du syrran, varsågod!


Lite härliga närbilder och ett mysterium: VAR är min arm?! Jag är säker på att jag hade den!


Tårta och en bild på Martin som GÅR att klicka på.. (HURRA)



Mina vackra fötter följt av Findus ur diverse synvinklar.


Me, myself and rälsen.

Kommentarer
Postat av: syrran

Snygg bakgrund du hittade till tavlan ;) Fattar nog fortfarande inte..tomtenissarnas chackfärg..?? Det krävs nog ett live-möte

2010-02-01 @ 15:14:03
Postat av: Lia ☆ Keep it real

"Ett påstående, maskerat som en fråga."

hahaha mammor är så jävla listiga ;D <3

2010-02-01 @ 20:20:28
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0