Skit blabla bla

Kväll igen. Jag har inte åstadkommit någonting idag känns det som. Bara sovit och surfat. Det är ganska deprimerande. Jag är ganska deprimerad. Så, då har jag jag sagt det. Jag måste säga det igen.

Jag står inte ut med att vara sjuk. Jag vill gå i skolan. Jag vill inte behöva gå om ett år bara för att jag har varit sjuk.

Jag vet inte när jag blir frisk. Jag vet inte ens om jag kommer bli frisk. I mitt huvud uppspelar sig två olika scenarion.


Scenario 1.
Jag blir frisk, snart, och kan leva som jag vill.

Scenario 2.
Jag blir aldrig frisk utan måste leva som sjuk resten av livet. Jag kan inte flytta hemifrån, jobba på ett vanligt jobb eller dansa.

Och just nu känns det inte som scenario ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0