Nu känns allt officiellt bra.

Rubriken kan man vrida och vända och bli snurrig på.. men det jag menar är att det känns bra. Jag vet vart jag är på väg i framtiden. Jag vet att det kommer ordna sig.

Jag har precis haft möte med klf, specialpedagog, skolsyster, rektor och studie-yrkesvägledare. Vi bestämde en massa bra saker. Saker som gör att jag inte behöver känna mig stressad. Det känns jättebra. JÄTTEBRA. Som om alla mina problem försvunnit. Ett sten har lättat från min bröstet.

(Ja, alltså jag kände att det blev lite för känslosamt och djupt där på slutet så jag var tvungen att kompensera upp det med lite felgrammatik)

Ungefär så här glad är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0