Mitt i natten

ligger jag i min säng och är oerhört vital. Jag lyssnar på Åsa Jinder, berättar en saga för Anders Arkbro och.. inget mer. Anders är ett tacksamt sagoberättar-offer. Det handlar om en turkos tumvante som heter Gunhild. Det är en väldigt bra storie och så.. kan dra den imorgon.

Men nu tror jag Anders har somnat.. för han skriver inget. ..precis när jag skrev det blippade det till i msn fönstret. Han vet vad jag tänker den luringen- Är han en personkännare måntro.

Nu lyssnar jag på trashi'n the camp. Yeah! GÖr det du med! Phil Collins – Trashin' The Camp (Phil And 'N Sync Version)


Mnje... mamma kommer tvinga mig att äta frukost klockan åtta imorgon. Jag kanske ska sova nu. Jag menar; jag ska sova mnu. Godnatt.

Ska bara visa er Gunhild när hon springer. En mer detaljerad bild kommer kanske imorgon. Där man ser elvispen och så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0