Main problem

Jag gjorde en header i photoshop. Ni ska veta att det är ett grymt svårt moment som krävs många timmars arbete och skicklighet. Men jag gjorde det iallafall.

Sen sparade jag den och gav den namnet heder.jpg för jag tyckte det var ett bra namn på en header. Men så är problemet då detta att varje gång jag ser filen på skrivbordet så säger jag "heder och samvete" på alla dess möjliga dialekter, tills jag blir alldeles tossig. Det känns inte riktigt bra. Det känns ganska jobbigt faktiskt. Så jag funderar på att byta namn på den.

Men till vad?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan du inte berätta lite om bilden? Har du tagit den? Vems händer?

2010-02-09 @ 13:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0