Lille jag

Idag gjorde jag en mycket impulsiv sak. Det var inte meningen, jag tappade kontrollen jag KUNDE INTE styra över det. Låt mig berätta.



Alla mina kära klasskamrater satt vid skåpen och trängdes på en soffa. Linnea hade ett nagellack som hon flitigt gjorde reklam för.

"Hallå, någon som vill ha nagellack? Jag har det här det är bara att ta. Det är jättebra och torkar jättesnabbt. Alltså JÄTTEsnabbt. Jag har det på mig. Vill INGEN ha?!"

Då tänkte jag att jag ville ha och satte igång och erbjöd mig. Hon ba "asså jag är JÄTTEDÅLIG på att måla naglar" Och så började hon hysteriskt vrääka på med nagellack och jag blev helt rädd. xD När jag satt där såg jag bara framför mig hur jag skulle sitta där ikväll med mina förstörda fula naglar och desperat försöka få bort det med aceton.

Fast det blev rätt okej resultat, jag är ganska nöjd. Men att det skulle torka fort var en bluff...!

Hu. Acetonet spar vi till en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: enil gruffberg

oooh, NICE!

2010-02-17 @ 21:06:28
Postat av: syrran

Bra designen blev!

Det är lustigt det där med att se saker framför sig. Igår hände det flera gånger att bilder bara ploppade upp i min hjärna, och jag började storskratta. Jobbigt när man är bland folk :) Tex såg jag mig själv mitt i natten vakna upp och bara sjunga ut höga a. Tur för Pia att det inte blev så :)

2010-02-18 @ 07:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0