Lalalala

Godmorgon! Mama tvingade mig som sagt att äta frukost nu så här fruktansvärt tidigt *host* så nu sitter jag i min säng och bloggar. Men man kanske skulle gå upp och börja dagen. Morna mig med disneychannel. Ja.. det gör jag. Det finns ju trots allt inget bättre än Hannah Montana eller Waverly Place. Särskilt inte det dubbade.

Sedan får jag bestämma vad jag ska fylla den här dagen med. En grej jag hade tänkt är att skicka ett mail till Bharat, min före detta träningscoach på gymmet, och anklaga honom för att han flyttade till USA. Jag tror att han flyttar tillbaka då.


Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: a

go morgon! (:

2010-02-02 @ 09:29:34
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0