Kvällsnytt

Jag haver duschat. Jag har blött hår. Det håller på att torfa. Alltså torka. Det luktar gott också. Abandon him.

Jag vet inte varför jag skrev det. Det kom bara upp i mitt huvud. Och strax efter det slog det mig att det heter typ samma på spanska. Min hjärna är på hugget idag! För er som inte vet kan jag då upplysa er om att "överge honom"(alltså "abandon him") på spanska heter "abandonarlo". Vad bra att jag berättar det för er. För det är ju så användbart!

Fortsättningsvis kan jag även förtälja er att "mackspärr" Är en sjukdom som gör att man inte kan äta mackor. All annan mat, förutom mackor.

Det var allt för mig idag, vi ses imorgon. Samma tid, samma kanal!


Kommentarer
Postat av: Hanna

gött då vet jag när jag ska titta in igen! du är så duktig som uppdaterar så ofta :)

2010-02-04 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0