Kolon eller Coolon?

I fredags hände såhär: Jag hade konstig frisyr. Sandra höll mitt garnnystan när vi satt i kyrkan. Hon är en sann klippa den kvinnan!



Stickprojektet: ny härlig grön mössa eftersom den andra jag stickade var för liten och fick bli till:
Alma & Olle :)

Jag gosade in mig på KU (vilket jag inte gjort på jättelänge) och det var jättetrevligt! Jag minns inte så mycket vad vi gjorde men jag minns att jag tänkte: det här ska jag komma ihåg för det var jättemysigt.

Me and Matilda. Daniel. Gänget. ♥


Kommentarer
Postat av: Martan

Tjohoo! Du är tillbaks :)

2010-02-14 @ 18:20:08
Postat av: Ellan

Nemen vad sööt Alma e med den mössan!!

2010-02-14 @ 19:47:36
Postat av: solflingan

Ja visst är hon :) Och salladsbladet ;)

2010-02-14 @ 19:54:54
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Anna

Gööörsnygg, frisyr, Anna! För att svara på din fråga i min blogg, jag vill ochså gärna träffdas så du kan göra någon snygg, avancerad fläta i mitt hår. Kanske efter någon gudstjänst på nåt kyrkkaffe framöver,kanske?

kramis!

2010-02-17 @ 16:26:22
URL: http://anna-nazima.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0