Jeg elsker't

HA HA HA HAHAHA. :) Sådär. Jag kände för att skratta. Nu är ajg på väg till skolan och har egentlgien kommit till bloggen för att säga en enda sak: Jag och DAVID=dreamteam.

Igår innan vi skulle gå och lägga oss lyssnade på musik på hans mobil och vi stod och dansade i kalsongerna. Han har supersköna dansmoves! xD Hahaha, ni måste se..

Ända sen han var liten har han haft det förresten. Minns när han stod och höll i sig i köksbänken medan han skakade järnet i takt med musiken. Typ ett, två år gammal. :) Då var jag sju. Nu är jag snart aaaaaaaarton. Inte klokt. Men jag är inte riktigt klok heller. Faktum är att jag är ganska korkad!

Så korkad att jag gjorde den här bilden



Det är ett lejon som har tappat sin näsa. Eller den flög iväg.

LALALALA. C: Idag ska jag träffa två homies. De har inte gått upp lika tidigt som jag. Jag är säker. Nu visar jag alla tänder förutom de översta för jag ler mitt största smajl. Lalala. Nu har jag stängt munnen. Så ni vet!

Här får ni världens snyggaste videologg, från i lördags!


Just nu ska jag spela piano. Jag undrar om det kommer gå bra. Jag har nämligen inte ÖVAT. Det magiska ordet. Jan brukar bli ganska arg då när man inte har gjort det så då ställer han mig mot väggen och kastar dadelskal och kärnor på mig ända tills jag är fast i en dadelhög.

Det är väldigt svårt att komma ur den, en gång kom jag inte loss på hela dagen. Så då kanske ni förstår varför jag vill öva!

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag lider med dig. Att inte öva och komma till Jans lektioner är en jättedålig idé... På mig kastade han kokosnötter. Orättvist att han bytt strategi.

2010-02-23 @ 00:12:49
URL: http://tankaromallting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0