Jag vill ha en snygg rubrik

men det är väldigt svårt ska ni veta. Jag har alltid lite dilemma med rubruket.

Det är kväll igen och jag känner mig nöjd med dagen. Har varit trött men ändå fått lite saker gjorda. Är riktigt stolt över att jag vågade attackera röran i mitt rum, jag tror det ska bli bra där en dag. Det handlar väldigt mycket om att sortera och det kommer fram väldigt mycket grejer man letar efter, så det är bra investering att rensa bland papprerna ibland.


Jag var ute och fotade när det var ljust, väldigt bra för nu är fotoläxan till onsdag biff. Fattar ni när jag skriver så förresten? Alltså sätter ihop "nu är läxan till onsdag klar" och "nu är saken biff". Det kan man väl göra? Säg att man kan det, om man kan det. Tack. (Kommentar till bilden: Jag var egentligen jätteledsen när den togs för jag hade råkat doppa kameran i snön litegrann så den var alldeles snöig. Jag brukar vara väldigt rädd om kameror så jag vill bara förtydliga att det var en olyckshändelse. Anledningen sen att jag ser rätt glad ut på kortet är att jag tog ett kort innan det som jag såg sur ut på, men det var så fult så jag var tvungen att ta ett nytt.)

Nu är det på tok. Jag är inte glad. Jag vill vara glad. Man borde få vara glad i den här världen. Jag skulle vilja ha en pojke också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Man fattar det i alla fall :)

2010-02-08 @ 22:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0