Jag har inget monster under sängen tror jag

Men jag har faktiskt två lådor. Med handdukar. Dom ska jag ha med mig när jag flyttar hemifrån. Så därför har jag dom där. Jag lovar att det är lock på lådan så dom blir inte dammiga. Bara gamla he he. Nej dom blir inte gamla heller för jag använder dom ganska ofta. När jag duschar och så. Höhö för om man använder grejer då blir dom inte gamla. Det kan ni lära er små barn.

  • Saker blir inte gamla om man använder dom.

Varsågod, dagens lärdom från tant anna. Den kan ni leva på länge. Imorgon har jag stora planer för världen och min dag. Jag tänkte nämligen göra något så revolutionerande att äta frukost. Ja.. kanske inte hela dagen. Men en stund av dagen iallafall. Sen kanske jag ska skriva en önskelista för att se om jag önskar mig något i julklapp. Och så ska jag hämta posten.

Jag ska äta ett äpple också. Det är varje dags måste. Nu när jag har min kära äppeldelare. Den har verkligen berikat mitt liv. Det är sant.


Efter jag har fått min dagliga äppel-dos kanske jag skriver ett brev. Till kungen. Och frågar hur det blir nu, kommer han på min fest eller inte? Han får faktiskt bestämma sig någon gång. Vi kan ju faktiskt inte ha det såhär, ena dagen kan han, andra inte. Alltså det spelar inte så himla stor roll för mig om han kommer eller inte, det är mer för hans skull som jag tycker att han ska best'mma sig. Så att han inte blir besviken om han glömmer bort det eller inte kan liksom.

Nä, godnatt folket. Skriv något här nedanför så blir jag glad imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Kram på dig.

2010-02-07 @ 22:17:56
Postat av: Kerstin

2010-02-08 @ 11:24:46
URL: http://kerstinkarlsson.blogspot.com
Postat av: kerstin

hm... konstigt. den skickade ett inlägg utan text, utan att jag ville det... =) men det är ju bra, för då ser det UT som att det är ännu fler som har kommenterat detta inlägget... det skulle jag gilla på min blogg. hihi



vad jag tänkte skriva var då...

vad gott det ser ut med äpple! så vackert uppställt, och så gillar jag russin också. fint!

2010-02-08 @ 11:26:58
URL: http://kerstinkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0