Jag har alltid varit avundsjuk på

..folk som kan måla snyggt på datorn. Alltså i paint eller photoshop. Det är ju halvt omöjligt. Jag har även försökt bli en av dem. Men nu har jag kommit fram till att jag ska sluta försöka bli något jag inte är. Sluta skämmas för det jag gör- även fast det inte är lika bra. Och det gäller inte bara att måla snyggt i paint eller ps. Det gäller i det mesta! Det är ingen idé att jämföra sig med någon annan. Eller jo det är en idé men det är en dum idé.

Jag är jag och jag gör så bra som jag kan!



Tillåt mig att presentera mitt nya tillskott i figurfamiljen: Figo.

Figo är en han-tik som älskar att dricka kaffe. Han är så förtjust i kaffe att varje gång någon dricker det springer han och gör massa cirkuskonster (såsom hoppa uppochner, rabbla alfabetet baklänges, klona bullar och kratta grus) för att personen som dricker kaffet ska släppa det ur sikte så hans kompanjon kan sno det. En bild på hans kompanjon kommer snart.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Figo va väldigt söt men saknar näsa? Fast det får han/hon gärna göra!

2010-02-04 @ 14:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0