Jag är grå och mysig

Jag har. Sockar. Leggings. mjukisbyxor. I en gråskala. Ganska mycket grått. Jättemycket grått. Nästan bara grått. Men kom inte och säg att jag är tråkig. Nä.. det är ju olika nyanser. Och jag skulle säga att det är ganska fint.

Det gör jag också. Det är fint. Nu har jag sagt det. Jag har andra nyanser på tröjorna också men det orkar jag inte visa. Dom är grå i alla fall. Fint. Eller det är mysigt i alla fall. Grå är en mysig färg.


Så här ser Tiger ut när hon vill komma in. Eller hon såg i alla fall ut så igår. Jag tycker att jag är skicklig som fångar det på kort jag.

 

För kom inte och säg att det är lätt. Då skulle jag ta upp min tårgaspistol och skjuta dig i magen. Minst.


Kommentarer
Postat av: K

Ja, det var snyggt vill jag lova!

2010-02-09 @ 23:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0