Defense your boobs

Jag sa såhär: "På måndag är jag arton och då får jag jättestora bröst, woho!" Mamma bara stod och kollade på mig medan hon suckade. Så sa hon: "Jag förstår inte varför du är så fascinerad av bröst Anna." 

Men då ska jag förklara för dig. Det är värsta försvaret. Man kan bara ta upp dom så fort man blir hotad och spruta mjölk i ansiktet och överallt på människan som hotar en. Då blir den människan förvånad och rädd, han/hon tänker:"oj vilken bra hand hon har med sina vapen", och dessutom är personen rädd för att dens kläder ska lukta surt sen så den måste gå och tvätta bort det. Springer iväg och skakar av rädsla. (eller av en rädisa, vad vet jag)Och då har jag vunnit.


Då sa mamma "Anna, det funkar ju inte så. Du måste ha barn för att få mjölk i brösten" Jaha. Du säger det ja. Men du har fel. För jag vet hur det är och det ska jag berätta. När man blir hotad då känner brösten på sig det och samlar upp massa mjölk. Sen är det bara att tuta och köra. Spruta på. Du kommer aldrig mer behöva vara rädd.


Att dom inte har kommit på det innan. Kvinnor nuförtiden alltså.

Sådär, nu har jag illustrerat hur det kommer att se ut.

Sicka basookas! Haha, I'm gonna live the dream ;)

Kommentarer
Postat av: Anders

Du är galen Anna. Jag gillar't. :)

2010-02-25 @ 12:32:53
URL: http://tankaromallting.blogspot.com
Postat av: syrran

Defense your boobs and the boobs will defense you!

Skulle vilja se't live :D

2010-02-25 @ 19:53:24
Postat av: Emmy

Anna, jag är över 18 och vips fick jag stora bröst (typ), men jag har aldrig kunnat spruta någon mjölk, fastän pressade situationer! Så... nej, du har fel. ;) Om inte du får muterade bröst..?

2010-02-25 @ 23:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0