Ganska kass på matte ja..

Åh hjälp. Grace anathomy är verkligen min grej. Jag vill ha alla säsonger, hemma! Men jag tror inte jag ska köpa något så drastiskt innan min birre.. det är ju trots allt bara två dagar kvar. Om man ränkar hundår.

GOSH :D Jag fyller ååår snart. arton ååååår. Och paaarty ska det bliii! Jago längtar. Haha, nu är jag inte nervös längre, för vet vad Brittmari sa? Hon sa "Men, du behöver ju inte vara orolig för att kalaset inte blir roligt! Man kan ju oroa sig för att nån ska sätta maten i halsen... eller vad som helst, men roligt blir4 det ju alltid."

Hahahahha.. "åhnej, jag vågar inte ha kalas för någon kanske sätter i halsen."

Sjukt roligt xD Jag gick in på den där sidan igen med kristna seriestrippar.. den här gillar jag.. hej igenkänningsfaktor :P



Jag har vart ofattbart sugen på godis hela dagen. Ingen som har och vill dela med sig?  Kasta bara, jag fångar! Eller är det någon som hä'ndelsevis känner sig väldigt sugen på att ge mig en voddlerinvite? Jag kan offra mig och ta emot, sannerligen jag är generös!

Om inte annat kan jag alltid säga en sanning, jag har ont i bröstet. Det är jättesynd om mig. Jag fyller snart år och kan inte åka till sjukhuset för då blir det pannkaka av allt!

SÅ ni måste komma hit med godis och voddler, uppfattat?! (Ja ni förstod logiken, jag lovar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0