Du kanske inte fattar, men läs ändå.

Hihi. Vad kul. Jag sitter och pillar i kodmallen. Just nu grejar jag vid dessa kodrader:

.entrymeta a { color: #808080; text-decoration:underline;}
.entrymeta a:hover { color: #8B008B;text-decoration:underline;
font-family:american typewriter;
font-size:16px;
font-weight:none;
}

De är de som ändrar kommentarslänkarna, alltså de ni ser under varje inlägg där det står tex
"permalink, vinter, kommentarer(0), trackbacks(0)".

Och jag testade precis, för att se vad som hände, om man skrev overline istället för underline på en rad med decoration. Och då blir det som det ser ut nu för tillfället, alltså strecket blir över! Haha, det är rätt kul att testa sig fram. Ibland är det irriterande, men vissa stunder kan det vara rätt spännande.

Man måste nog vara en riktig html-nörd om man skaffar en sån här tatuering.. eller den här.. har inte riktigt kommit dit nej. Men vad tycker ni om designen so far? Är det skönt att länkarna inte blippar och förstorar sig när man tar pilen över? Grått=hett?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! Bästa bilderna ju! Jag känner att den lilla nörden i mig tilltalas av det där.



Jag tycker att det är fint med grått för övrigt. Du skulle kunna byta till nån ljus pastellfärg när våren närmar sig :) alltså typ om två månader... fast våren får gärna komma dessförinnan!

2010-02-08 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0