Bloooodet droppar från offret..

ah vad dramatiskt! Men kanske inte lika dramatiskt om jag sägr att blodet är vatten och offret är mitt hår. Det är sånt man får ta. Jag har iallafall sällskap med min lille Fompa. Lejonet.



Idag är det avskedsgudtjänst för vår kära präst Göron. Jag menar Göran. Det är tråkigt tycker jag. För ingen i församlingen vill egentligen att han ska sluta men alla politiker bråkar med honom, så han kan inte stanna kvar. Dom bråkade med pappa också, men inte lika mycket för han var inte präst. TRor det var därför iallafall.

Klockan är halv fem nu och jag har lömska planer. Vågar ni gissa vad som gömmer sig i snön får ni fem guldmynt. Auf widersen

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag tror det är eran katt.. :)

2010-02-22 @ 21:00:08
URL: http://tankaromallting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0