Annamanna

Ojoj. Två inlägg på hela dagen, inte nådigt. Här kommer rapporter:

  • På måndag får jag låna film på bibloteket ALDELLES själv.
  • Musik med kossor på fodralet är inte bra.
  • Skärp är bra att ha på byxorna om man inte vill ha extremhäng.
  • Lila nagellaclk går inte bort så lätt.
  • Hål i fingret från blodprov läker inte på tre timmar och svider om man har salt i.
  • Matildas blogg har en hulliganisk stilmall.
  • Jag är en sjuk människa som helst ska bo på sjukhus i hela mitt liv. (NEEEEEEEEJ)



Sjukhus, IGEN?! Det ser inte bättre ut. Men. MEN, jag väljer att vara glad ändå.

Nu vet jag.. Jag ska ta med min mjölk dit! Och min kassler! :D Åååh, det kommer ju bli underbart!! :)

Kommentarer
Postat av: Anders

Om du är på sjukhus i vår nån gång när snön är borta så lovar jag att hälsa på dig. Vi kan kolla på film och spela massa spel... :)

2010-02-25 @ 12:41:22
URL: http://tankaromallting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0