akta er för ryggsäckar små barn

Här ligger jag och tänker på skruvmejslar. Man kan ju inte gå ut för hårt på morgonen. Får mjukstarta och värma upp hjärnan lite innan man börjar tänka så hemskt djupa tankar. Som typ vad man ska ha till frukost eller om man ska gå till kyrkan eller rentav att man måste plugga. Sånt där kräver en HEL DEL förberedelser.

I fredags hade jag en väldigt tung ryggsäck. Den var så tung att jag tappade balansen när jag tog på mig den. Riktigt tung alltså. säkert en trettio kilo (har ingen kilouppfattning men jag chansar) VÄLDIGT tung iallafall. Och så satte jag den ner, när vi var på torp. På min fot. Det gjorde jätteont, lite konstigt att en VÄSKA kan göra ont.

Så nu när jag fridfullt vaknar upp på söndagmorgonen och kollar vad det är som gör ont på foten, Så är det ett stort sabla SÅR FOTEN! Som dessutom gör ganska ont. Det är väl lite lustigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0