hullogam

Nu har jag träffat mina adorabla småkusiner.

"min bästa kompis Emma är kär i Kalle, han heter Kalle och han dreglar...!"

de adorabla småkusinerna har även en pappa som är min morbror. Denne morbror är väldigt bra på mycket. Blandannat är han en av sveriges bästa ostiopater. Dessa förmågor kom väl till pass idag eftertsom David har haft ont i ryggen. Så han knäckte lite och sånt där, vad nu ostiopater gör förnåt. Så nu är David ny människa förstår ni. Jättebra.



Johanna har vi också träffat och ätit henne ur huset. Hon ska flytta på lördag så vi tyckte det var bra. Hon var lika snäll so vanligt och lånade mig sina vantar. JOSEFIN♥, har vi träffat också. Det gick att klämma in mycket i denna dagen även fast jag var på sjukhuset större delen av degen.


Större delen av degen. Ja det skulle stå så. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0