här är jag igen!

1 dag och sex timmar senare. Ni måste vara fruktansvärt nyfikna på vad jag varit på för äventyr. Och godhjärtad som jag är låter jag er inte vänta med att få veta det!

Sen vet jag även att ni älskar korta inlägg så jag gör en sammanfattning.

På fredagen
var matsalen överbefolkad av euforiska hulliganer som ville ha tacos. Jag kom undan smärtsfritt av någon anledning. Ettorna hade eos och jag fick eosnostalgi. Tilda var värsta kreativ och mojsade ULL till en gubbe.






Hängde med mysiga ettor och klasskompisar, var på tråkiga lektioner.


följde med Bella hem, träffade en hundig hund och en kattig katt som var en August men betedde sig som en Augusta.


mysmys.

Sen åkte vi på julfest och pyamasparty i fristaden och träffade en massa människor jag inte träffat förut. Jag försökte vinna död ko. när det var slut åkte vi hem till Bella igen och spelade in en väckningssignal på loftet. Sen somnade vi som små sillar.

Lördag(idag): vaknade till vår vackra signal men det gjorde inte Bell så mycket. Så jag sjöng lite för henne den fina gamla visan upp och hoppa, tjalalalala, upp och hoppa, tjalalalala. "Både upp OCH hoppa? Det låter jobbigt.." Men vi kom upp och vallfärdade till secondhand!


och det fanns fler som gjorde det, hehe. Några stycken! Märk väl att detta kort togs 09:57 precis innan det hade öppnat. Vi mötte upp Frida och David som också skulle vara med på 2-handet.


Det var såhär att jag köpte en fåtölj och det var ganska oplanerat.


fröken Frida hittade en hatt :)


Vi gick till ett antikvariat och köpte Bohuslänningen från 1893. Sen var det dags för en PAUUUS.


chailatte, väldigt bra! mumsmums.


Lite fönstershopping! Sen kom mina kära förfäder, vi sågade in fåtöljen i bilen och åkte sedan iväg.


sista stoppet var ett tvåsekundersmöte på en parkering. Det var hardcore om något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0