ett mehe

Jag såg precis i mitt bloggarkiv att jag har sett väldigt läskig ut.  Iallafall jag tycker det var läskigt att se mig sådär. Om jag hade sett ut så nu hade jag INTE gått utanför dörren. Det ville jag inte då heller. Vad jag minns. Jag duckade för alla kameror


men när den bilden togs hade jag sminkat mig jättemycket och precis kommit över en hel del fåfänga.



jag ryser faktish lite. NEJ, men nu hör det faktiskt till att ALLA ska skriva att jag visst var jättevacker så jag inte mår dåligt över att ha lagt ut en sån här bild på mig själv.


NUUUUU!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Anna, lägg av. Du är skitvacker.

2010-12-06 @ 22:02:51
URL: http://mary.tillflykt.se
Postat av: syrr

OM du är! Men jag har fortfarande inte sett din nya friss, jag känner mig lite efter.. ;-P Puss!

2010-12-08 @ 00:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0