DEn gamle räven!



oooo kej. jag har möblerat om mitt rum precis. Efter den inpulsköpta fåtöljen från min sida kan allting hända. Men det blev ganska bra. Nu har jag dammsugit lite dammbävrar också, så slipper jag städa till jul. Och så kan jag sova gott i natt. Jag vill inte gå ut för det är iskallt. I morgon ska jag ha sånglektion tänkte jag mig, fast först ska jag lägga fällben för de i luciatåget. Förutom att jag inte ska lägga något fällben.

Å herre min je, det är i Uddevalla kyrka. Har hört att det är kallt där.


och där sitter matilda som ett annat charmtroll.. undrar om det är mitt hår eller hennes hår.

PS. den gamla räven var Johannes som ville fira jul med oss och Evatagemattiasjohan. Klart han ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0