budget inklusive ringar

står det på en post-it-lapp vid telefonen. Man kan just undra vem som har ringt och pratat bröllop med sin mamma homartinst

yesterdag mådde jag skit. men det hände en hel del bra saker också tyvärr. Jag menar det hade ju vart lite gött om man bara kunde glömma den dagen för att allt var skit, men nu var det ju inte det så då vill jag itne glömma den. Men men. Innerst inne tycker jag det var väldigt bra att den inte var bara dålig.

Jag var hemma hos min vän Dunford, som jag känt i cirka två veckor. Väldigt härlig människa, han är en riktig afrikan. Och så är han afrikan också, tänka sig! Han har iallafall väldigt mycket gästfrihet. Är kompis med alla. I hela världen tror jag, eller iallfall alla han nånsin träffat. Och så säger han "don't worry" ofta, det gillar jag. För det betyder att jag inte ska oroa mig, och jag gillar inte att oroa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0