baconn

NU är vi änteligen hemma från släktträffen och jag är fruktansvärt sugen på bacon. Och kommentarer, så det är dörför jag skriver ett inlägg. Dock är det stor risk att detta inlägg kommer handla om bacon.. Stora saftiga, ekologiska, aromSPRUTANDE bacon stekta i SMÖR.

Nja, jag steker de inte i smör, även fast man skulle kunna tro det. Det är tillochmed för mycket smör för mig.. man ska ju inte slösa på det goda.

På tal om gott, jag har gått upp ett halvt kilo ungefär. Och då har jag kämpat. Sjukt stolt. Fast jag kommer aldrig kunna hålla uppe den vikten, det är lite deprimerande faktiskt.


Bacon. Nä nu får jag göra slag i saken.

Kommentarer
Postat av: matilda persson

Haha inte så mycket att se faktiskt, en billig samsung från mellandagsrean :P



btw. kul att jag ska stå där i bakgrunden på den fina bilden på dej och frida och se gravid ut...

2010-12-27 @ 12:35:58
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0