Innan det blir imorgon

Heeej! Vilken lååång dag det har varit. Underbart!

Vi har gjort diverse. Efter maten sa Thomas att vi skulle leka en lek som hette "hitta rummen", sen gick han. När vi hade hittat rummen gick vi och hängde runt eken ett bra tag. Ja alltså inte hängde hängde utan hängde som i umgicks. Okej då, vi hängde lite i trädet också.

Sen var vi inne och snackade massor och det var väldigt roligt. Sen blev det mer seriöst och vi tog upp lite grejer som vi ville prata om och så, på typ bibelstudierna. Sjukt intressant var det. Och kommer bli!! A jag längtar faktiskt till bibelstudiet imorgon, det trodde jag väl aldrig heller.

Det har vart rätt varmt men sen blev det kallt och vi gick och badade. Hur smarta är inte vi?

Vi har gjort massa kul förstår ni små vänner, men jag kan inte berätta allt, och särskilt inte allt kul vi har pratat om, nejnej! ;)


Nu är batteriet i datorn snart slut och det finns ingen kontakt i hyddan jag bor i. Eller jo det finns kontakt. Men inte kontaktER, alltså elkontakter.

Så jag får sova nu. Och ladda datorn imorgon. Yaihoo, vi ses kanske en annan dag. Som typ imorgon. Fast nu är det snart imorgon, så jag får skynda mig att posta det här inlägget innan det blir imorgon. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0